Fullrate mobil abonnementer – Historie

Fullrate historien

Fullrate etablerede sig selv tilbage i 2005, hvor målet var at gøre det let for danskerne at finde billigt bredbånd. Som vi alle ved, så er danskerne meget glade for billige og lette ting, da vi i mange andre henseender, ikke har særlig billige vilkår.

Fullrate blev således en stor succes, hvilket naturligvis også skabte røre i andedammen hos kunkurrenterne. TDC var en af konkurrenterne og tilmed også den store spiller på banen. De valgte således at opkøbe Fullrate i 2008 og det har været under TDC’s ejerskab lige siden.

Inden salget var Fullrate allerede blevet udbyder af bredbånd med telefoni i Storkøbenhavn og i 2008 udvidede det sig således til at være landsdækkende. Fullrate er meget observant på at der konstant tilbydes faste lave priser, men stadig en høj kvalitet på deres produkter. Dvs. at man kan være sikker på at man har den bedste kvalitet i sin telefoni og at der ikke ske udfald i ens samtaler.

Yderligere bestræber Fullrate sig også altid på at det hele er enkelt sat op, til alle at forstå. Vi hos Mobil-Abonnementer.dk, er store fortalere for enkle løsninger, men hvor der samtidig også udbydes noget nævneværdigt. En enkel løsning uden nogen høj kvalitet, er ikke meget værd.

 

Fullrate udvider med mobile løsninger

Vi er således også tilfredse med det vi har testet os frem til hos Fullrate, som har fanget vores interesse efter deres lancering af mobil løsninger, i november 2011. Herfra er det gået stærkt, fordi allerede lidt over 1 år efter denne lancering, fusionere Fullrate med M1 og blev til et samlet Fullrate.

Denne fusionering gjorde blot Fullrate endnu større, med nu over 300.000  kunder. Dermed gjorde det også koncernen, endnu mere i stand til at kunne tilbyde billige mobil abonnementer – Og det er lige netop hvad de har gjort lige siden.

Hvad skal fremtiden være for Fullrate? Hvor skal denne hurtigt voksende virksomhed hen? Skal Fullrate til udlandet og indtage markeder, eller skal de blot fortsætte deres høje koncentration på det danske marked og dermed hele tiden sørge for at kunne tilbyde det bedst mulige?

Der kan være mange spørgsmål, men en ting er sikkert. Pt. tilbyder Fullrate nogle absolut attraktive løsninger, til absolut attraktive priser. Vi kan bl.a. nævne:

 

Hvad kan jeg lige pt. finde hos Fullrate

FRI TALE mobil abonnement til 129 kr./md, med 1 GB data og FRI SMS/MMS. Så hvis man er glad for at tale og skrive sms’er, samt har adgang til Wi-Fi i løbet af dagen, vil dette mobil abonnement være klart at foretrække.

Jeg kan tage mig selv som et eksempel: Jeg arbejder normalvis fra 9-20 på en almindelig arbejdsdag. På min arbejdsplads, har jeg adgang til Wi-Fi. Når jeg kommer hjem har jeg adgang til Wi-Fi. Når jeg besøger venner har jeg adgang til deres Wi-Fi. Selv når jeg besøger familie har jeg adgang til Wi-Fi.

Dvs. jeg har faktisk ikke behov for en særlig stor datapakke, medmindre at jeg i de få timer i løbet af ugen hvor jeg ikke har adgang til Wi-Fi, skulle få en ide om at downloade og streame en masse videoer og musik – Hvilket ikke sker.

Fullrate tilbyder tilmed mobile løsninger til de små. Her kan man abonnere på en løsning med 1 times tale, 1 GB data og FRI SMS/MMS til 59 kr./md. Her har man således sikret at sine børn altid kan komme i kontakt med sig. De skal blot have strøm på deres mobil. Og omkostningen er blot 708 kr. om året.

Vi mener at Fullrate har ramt markedet på den rigtige måde og ønsker dem kun alt held og lykke i fremtiden, således vi kan bevare den stærke konkurrence på mobil abonnementer, som pt. består i Danmark.